28 Nisan 2012 Cumartesi

26.04 iş çıkışı ve Video kayıtları hakkında

Ebaydan aldığım ürünlerden birkaçı geldi. Henüz kamera gelmedi ama bende artık telefondan çekim yapmayacağım. Telefonla çektiğim son videoyu paylaşayım istedim :)


Gidon ( direksiyon :) a tutturulan kamera tutacağı ve telefonum için aldığım aksesuar geldi.


Kırmızılı bandı olan aksesuar telefon tutacağı.
Diğer tam siyah olan ise gidona bağlanan kamera tutacağı.

Yakın zamanda MD 80 Q ( http://www.ebay.com/itm/320609771967?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 ) kamerayı bekliyorum. Gece çekimlerinde görüntü kaliteli olur mu bilmiyorum ama gündüz kalitesi baya iyi idi. Bir videodan görmüştüm. Hayırlısı bakalım.

Kasksız çıkmayın...

3 yorum:

  1. slm.ben de telefonu gidona tutturmak için bi aparat arıyorum fakat türkiye de satan birileri yok galiba interneti didik didik ettim bulamadım sadece yurt dışındaki sitelerde buldum.Acaba Türkiyeden alabileceğim bi yer var mı.bilgi verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Malesef Türkiye den bulabileceğinizi zannetmiyorum. Bir ihtimal gittigidiyor da olaiblir. Kontrol edip burayada yazarsanız sevinirim. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. dün gece sahibinden.com da buldum sonunda.fena sayılmaz http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-telefon-gps-mp4-bisiklet-tutucu-81713593/detay alıp kullandıktan sonra yazarım buraya nasıl olduğunu.

    YanıtlaSil