14 Haziran 2012 Perşembe

10 000 km bakımı öncesi ve sonrası

Merahba arkadaşlar. 10 000 km bakımı geldi çattı. işlerim dolayısı ile biraz geç kaldım aslında. 10 200 km civarında verdim motoru, bu gün akşama doğru alacağım.

Bakım öncesi son durum;
  1. Arka fren balata bitti, değişecek
  2.  Far duyunda gevşeklik yada ona benzer bir durum var, dip gaz verince elektrik gidip geliyo, kontrol edilecek
  3. Titreşeme arttı ve ön taraftan bir zırıltı gelmekte ( girdiğim büyük çukurlardan dolayı sanırım, vidalar sıkılınca hallolacağını tahmin ediyorum )
  4. Yağ değişecek, Hava filtresi kontrol edilecek ve Zincir bakımı yapılacak.

ben ekstradan şunları yaptıracağım.
  • Xenon ampül takılacak ( sıfr farkedilmeyi artırmak için )
  • Mavi, Beyaz ve Kırmızı patpat led ışıklandırma ( yine sadece farkedilmek için )
  • Çakmaklık Uygulaması ( resimlerini çekerim )
  • Arka park ve stop parçasını sıfır sipariş etmiştim, geldi ve takılacak...


Bakım sonrası;

Yağ değişti, Hava filtresi temizlendi, Zincir bakımı yapıldı, Arka fren balata değişti, Arka stop lambası takıldı. Far ampülü değiştirildi.
Önden gelen zırıltı kilometre telinden kaynaklıymış. Temizlendi, yağlandı ve sıkıldı, şimdi sorun yok.

Toplam 110 TL tuttu. Xenon far ve led ışıklandırma olayını şimdilik yaptırmadım.

En yakın zaman da yakıt sarfiyatı hesaplaması yapıp yazacağım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder